6 תשובות
שואל השאלה:
חשבתי שזה נורמאלי
ושאני לא היחידה
מע
אנונימית
בחיים לא מתגברים על מוות של אמא, ותהיי בטוחה שהיא הייתה רוצה שיהיה לך עתיד.
תחשבי על זה ככה, היא לא רצתה להוליד ילד שימות כשהיא תמות. היא תרצה שתמשיכי הלאה, אפילו שזה קשה
נודר שזה לא מחשבה נורמאלית
זאת לא מחשבה נורמאלית,מצטערת.