2 תשובות
כולסטרול זה הדבר שנמצא בדם והוא לא בריא יותר מדי ויטמין די זה ויטמין שבא מחלב ושמש והוא לעצמות מוגלובין לא בטוח זה קשור לשמן לא בריא
כולסטרול זה חומר שהגוף מייצר אבל כאשר צורכים אותו חוצנית לגוף בכמות גדולה הוא יכול לפגוע בגוף.
המוגלובין זה קשור לדם שלך. הלב מזרים דם ולמולקולות של הדם נקשר חמצן דרך מולקולת ההמוגלובין. ויטמין די זה ויטמין שמצוי בעיקר בפירות הדר ובקרינת השמש. חשוב לאכול ביום כמות מסויימת מכלל הויטמינים כדי להעצים את פעילות האנזימים בגוף ולשפר את פעולותיו
המוגלובין זה קשור לדם שלך. הלב מזרים דם ולמולקולות של הדם נקשר חמצן דרך מולקולת ההמוגלובין. ויטמין די זה ויטמין שמצוי בעיקר בפירות הדר ובקרינת השמש. חשוב לאכול ביום כמות מסויימת מכלל הויטמינים כדי להעצים את פעילות האנזימים בגוף ולשפר את פעולותיו
באותו הנושא: