11 תשובות
סרט- end game
דמות- black widow
סרט - end game/iron man 1-3/captain america: the winter soldier

דמות - איירון מן, אין שאלה בכלל.
השאלה הכי קשה בעולם
כנראה סופרגירל
לא יכולה להחליט על סרט
אין דמות של סופרגירל במארוול.^
קשה להחליט ,
אני אוהבת את תו'ר,דדפול (אם את מחשיבה אותו ,לא רק מה mcu) וספיידי.
אנדמיים טוב גם מלחמת האינסוף וגם דדפול 2 גם תור ראגנארוק.
קשה להחליט באמת!הכל טוב !
אלה אבל האוהבים עליי^
על סרט אני לא יכולה להחליט בגלל שרובם ממש טובים, אבל דמות זה דדפול ואיירון מן ללא ספק ^^
שואל השאלה:
^ אחי, תרגע. אני מדברת על- mcu אתה יודע החברת סרטים המצליחה הזו שכולנו מכירים ואוהבים
אממ קפטן אמריקה/האלמנה השחורה
והכי אהבתי את קפטן אמריקה הראשון
אנדגיים בגלל שהוא גרם לי להרגיש בסרטים הקודמים בעיקר נהניתי מהם וזה ובאנדגיים ממש צחקתי, בכיתי והתרגשתי.
אני הכי אוהבת את נטשה רומנוף (האלמנה השחורה) והיא לגמרי מקום ראשון וגם את סטיב זל ואת באקי אבל כמובן שגם את כל השאר... אבל הכי הכי נטשה
שואל השאלה:
אני מאוכזבת שאף אחד לא אמר לוק
תאנוס הדמות הכי טובה ביקום של מארוול ללא ספק. אם מהנוקמים עצמם אז טוני ברור. הסרט הכי טוב הוא endgame, אח"כ מלחמת האינסוף והנוקמים הראשון מ2012.