התחברות
הרשמה
לפני כמה זמן קבעתי תאוריה לשעה ויום מסוים.בסוף לא הלכתי ושילמתי את הכסף על התור.אם אני קובעת תור אחר אני אצטרך לשלם שוב?
כאילו שילמתי כבר 63 שקל ובאותו היום שקבעתי אני לא באתי בסוף. אני אצטרך לשלם שוב על תור לתאוריה?
16 באוקטובר 2019, 22:39
תיאוריה
תיאוריה לנהיגה
3 תשובות
אני די בטוחה שכן. תכלס בעיה שלך שלא באת...
פ
פרשתי מפה, ביי/:
גם לי זה קרה, פשוט תבואי רואים ששילמת
נ
נועוש111
פשוט תבואי לשם מתי שאת יכולה
נ
נועוש111
באותו הנושא:
מי פה עשה לפני יומיים תאוריה מהבצפר?
כדאי לעשות תאוריה ורישיון אחרי או לפני הצבא?
כמה זמן למדתם לפני שעברתם תאוריה? כמה ימים וכמה שעות?
אני קבעתי עם חברה ללכת לקניון ביום חמישי בסביבות השעה 7-8 ועכשיו היא אומרת לי..
שיט שיט שיט קבעתי תיאוריה לתשע וחצי והתעוררתי רק עכשיו, יכניסו אותי עוד שעה?
אם קבעתי תור במשרד הרישוי כדי למלא משהו בטופס ירוק לפני תאוריה? פירוט למטה
אני בעצבים קבעתי עם חברה שלי לפני שבוע שהיום בערב ניפגש
אם קבעתי למחר לראות הרצאה בלייב (במחשב) לשעה 9, באיזה שעה כדאי לי לקום?
מתי עושים טופס ירוק לפני תאוריה או אחרי? ואיך ללמוד טוב טוב לתאוריה והאם קובעים תור מראש לטופס ירוק ולמבחן תאוריה?
כדי לגשת לתאוריה צריך להרשם מראש או שאפשר פשוט להגיע לשם ולהבחן בשעות המתאימות?
כמה עולה תאוריה ומה אני צריכה לעשות לפני שאני קובעת יום לתאוריה?