6 תשובות
שיר מהמם...
שיר מדהים.
חמוד
גם אניי
אני יודעת לנגן את זה בפסנתר וזה פשוט שלמותתת השיר הזהה
אני יודעת לנגן את זה בפסנתר וזה פשוט שלמותתת השיר הזהה
כנל
השיר היחיד שאני לא מסוגלת לשיר אותו, כי אני פשוט פורצת בבכי באמצע.
באותו הנושא: