8 תשובות
האתר הזה נוקשה מדי
אי אפשר אפילו להתווכח עם מישהו כמו שצריך
שואל השאלה:
מסכימה.
האתר נוקשה,
האיטיות פה,
הנאמנים הלא נחמדים
אנשים שחושבים שהם יודעים הכל ונותנים יעוצים מטופשים ואף מסוכנים
אין פה אימוגים ולי למשל קשה לדבר בלי אימוגים אני נשמעת רצינית מדי, אי אפשר להיות צינים, לכתוב באנגלית בלי שימחקו , למחוק שאלות לא יודעת הרבה
ציניות וקללות ברמה נמוכה לא מקובלים פה
זה אתר לבני נוער עם חוקים של בני 9
מורידים לך נקודות אמינות על כל דבר שאתה עושה.

*נשימה*
בום 0 נקודות אמינות
אנשים עם שאלות מפגרות