9 תשובות
תתקשרי למשרד הרווחה
תקחי לה את הפלאפון ותכבי אותי ואז תחביאי לה אותו
אותו^
זה לא כולה סטירה..
המון אימהות, לצערי.
מכיר כמה.
זה לא בסדר
אבל אין מה לעשות פעם הבאה תקשיבי לה, היא אמא שלך..
והרבה אימהות עושות את זה.
תדברי איתה ברוגע ותגידי לה שזה לא היה במקום ואפשר גם בלי אלימות. אם זה היה קורה לי הייתי מחזירה לה למרות שזאת אמא שלי
זאת הייתה סטירה כואבת? אם כן תעשי משהו כמו להתקשר למשרד הרווחה או לדבר על זה עם אחד האחים ואו עם אבא שלך
היית ילד רע
אנונימי