3 תשובות
שואל השאלה:
לא פוט לוקר הם סתם גובים לפחות 100 שקל יותר בלי סיבה
לא פוט לוקר הם סתם גובים לפחות 100 שקל יותר בלי סיבה
אנונימית
200-150 זה נעליים טובות(אני מדברת ספציפית על הנעליים ששאלת עליהן), כל מה שמתחת זה איכות גרוע ומה שמעל זה גנבה
ראיתי בפוט לוקר בסביבות ה300 שקל
באותו הנושא: