3 תשובות
א' מספר של משקפיים יכול לעלות
ב' את יכולה לשים אותם רק כשאת צריכה, אבל יהיה לך יותר קל ללכת איתם קבוע. כך גם תראי טוב יותר כל הזמן, וגם לא תצטרכי להסתבך עם להוציא ולהכניס את זה כל הזמן..
ג' אחרי איזה חצי שנה עם משקפיים את יכולה לנסות עדשות מגע, שאותן לא רואים.
לי אישית המספר עלה עם הזמן
יש כאלה שלהם זה יורד
תרכיבי אותם רק כשאת באמת צריכה.
באותו הנושא: