6 תשובות
לא
אנונימית
לאא
לא, קרה לי פעם.. אמנם התאכזבתי מהבנאדם.. אבל לא מכחישה....
לא פשוט הייתי חושב שהיא צריכה יותר לשמור על עצמה
נופ, ממש לא