70 תשובות
שיער צומח, אני בטוחה שזה לא כזה נורא. תשתמשי בשמן קיק להרגשה הטובה שלך כי אומרים שזה מאריך ותזכרי שיש דברים נוראיים יותר. אף אחד לא יתעסק בשיער שלך יותר מדי תאמיני לי, אל תחשבי על זה ותלכי ושימי פס על כולם וחוץ מזה תחשבי שעשית דבר טוב.
שואל השאלה:
אבל אי אפשר לעשות תסרוקת בקושי אפשר לעשות קוקו
כמה זה מהר?
אבל אי אפשר לעשות תסרוקת בקושי אפשר לעשות קוקו
כמה זה מהר?
אנונימית
מה לא לבכות חחח זה כואב רצח
שמעי אין לי מה להגיד לך באמת רציני זה מצב באסה של החיים אבל את צודקת במה שאת אומרת
שמעי, באמאשלך כנסי ליוטיוב ותראי איזה שחר חסון טוב ככה אני עושה כשאני במצבים כאלה
שמעי אין לי מה להגיד לך באמת רציני זה מצב באסה של החיים אבל את צודקת במה שאת אומרת
שמעי, באמאשלך כנסי ליוטיוב ותראי איזה שחר חסון טוב ככה אני עושה כשאני במצבים כאלה
שואל השאלה:
כמה זמן זה מהר?
כמה זמן זה מהר?
אנונימית
הייהיי קודם להרגע, זה גדל.
דבר שני, תרמתי בגיל חמש וחצי וזה הדבר הכי מופלא שאפשר לעשות, תשמחי ותיהי גאה.
תאהבי את עצמך. ואני מבינה שזה קשה אז אני אוהבת אותך בינתיים כי זה עול כבד מידי עבורך אבל תנסי, לאט לאט עם הזמן, תפסיקי לרדת על עצמך. תתגאי. עשית מעשה אצילי.
דבר שני, תרמתי בגיל חמש וחצי וזה הדבר הכי מופלא שאפשר לעשות, תשמחי ותיהי גאה.
תאהבי את עצמך. ואני מבינה שזה קשה אז אני אוהבת אותך בינתיים כי זה עול כבד מידי עבורך אבל תנסי, לאט לאט עם הזמן, תפסיקי לרדת על עצמך. תתגאי. עשית מעשה אצילי.
אוקיי קודם כל תחשבי כמה הדבר שעשית מדהים!! תחשבי איזה מעשה טוב עשית ושלא כל אחד עושה את זה! שיער זה דבר די שולי ותזכרי שעוד כמה זמן הוא יצמח ואני בטוחה שהוא נראה ממש סבבה,
אם תספרי את הדקות עד שהיא יצמח אז לא מהר במיוחד
הצורה של השיער בסוף משתנה.
בהתחלה כולם שונאים את זה ואחרי כמה ימים זה משתנה (גם לחברה שלי זה קרה והיא בכתה כאילו תלשו לה את העיניים)
את יכולה להוסיף עגילים או דברים כדי שיוסיף ותרגישי טוב יותר
בהתחלה כולם שונאים את זה ואחרי כמה ימים זה משתנה (גם לחברה שלי זה קרה והיא בכתה כאילו תלשו לה את העיניים)
את יכולה להוסיף עגילים או דברים כדי שיוסיף ותרגישי טוב יותר
שואל השאלה:
מה אכפת לי משחר חסון לא רוצה שיצחקו עליי!!
מה אכפת לי משחר חסון לא רוצה שיצחקו עליי!!
אנונימית
לדעתי גם שיער קצר זה מדהים כל כך ומהמם
מי יצחק עלייך נשבעת אני ארביץ לו
אם את בן אדם טוב אין סיבה שיצחקו עליך בצורה קעה
רעה
אל תקשיבי למה שאנשים אומרים, את פאקינג תרמת שיער וחשבת על אנשים אחרים לפני שחשבת על עצמך .
שיזדיינו
שיזדיינו
שואל השאלה:
אין לי חורים באוזניים
לא הסכימו לי לעשות
נו כמה זמן זה? ימים? חודשים? שנים?
אין לי חורים באוזניים
לא הסכימו לי לעשות
נו כמה זמן זה? ימים? חודשים? שנים?
אנונימית
גוגל נשמה
אבל את לא מבינה נשמה!!
זה לא יעזור אוקי?? זה לא יעזור! תרמת זהו נגמר שמעי שיער הוא
צ ו מ ח
שיער הוא צומח מובן??
3,4 ס''מ כל חודש עם שמן קיק הוא יהיה יותר בעזרת השם
נ.ב. שמעת על תוספות שיער?
זה לא יעזור אוקי?? זה לא יעזור! תרמת זהו נגמר שמעי שיער הוא
צ ו מ ח
שיער הוא צומח מובן??
3,4 ס''מ כל חודש עם שמן קיק הוא יהיה יותר בעזרת השם
נ.ב. שמעת על תוספות שיער?
את באמת סתם בכיינית
שואל השאלה:
גם אני חושבת ששיער קצר זה יפה פשוט לא לי
לא שארוך יפה לי כי כלום לא יפה לי אבל זה פחות נורא מהקצר
גם אני חושבת ששיער קצר זה יפה פשוט לא לי
לא שארוך יפה לי כי כלום לא יפה לי אבל זה פחות נורא מהקצר
אנונימית
תוספות שיער מה אומרת?
שואל השאלה:
אל תקראי לי בכיינית
אין לך מושג מה עברתי בחיים
ותמיד צוחקים עליי בבית ספר בגלל איך שאני נראית ואני לא רוצה שהם ימצאו עוד משהו לצחוק עליו
ועכשיו יש להם
אז כן אני בוכה
כן זה שיער וכן זה צומח אבל לא אכפת לי
אל תקראי לי בכיינית
אין לך מושג מה עברתי בחיים
ותמיד צוחקים עליי בבית ספר בגלל איך שאני נראית ואני לא רוצה שהם ימצאו עוד משהו לצחוק עליו
ועכשיו יש להם
אז כן אני בוכה
כן זה שיער וכן זה צומח אבל לא אכפת לי
אנונימית
שואל השאלה:
איך שמים תוספות שיער?
איך שמים תוספות שיער?
אנונימית
קודם כל ,כל הכבוד לך שתרמת זה באמת מעשה יפה ומרגש
בקשר לשיער שלך גם בול לחברה שלי והאמת שיש תסרוקת ממש יפה לקרה שפשוט לוקחים את הצדדים של השיער אוספים את זה למאחורה ושמים איזה קליפס באמת שזה יפה
בקשר לשיער שלך גם בול לחברה שלי והאמת שיש תסרוקת ממש יפה לקרה שפשוט לוקחים את הצדדים של השיער אוספים את זה למאחורה ושמים איזה קליפס באמת שזה יפה
שואל השאלה:
אבל זה לא קארה זה יותר קצר
אבל זה לא קארה זה יותר קצר
אנונימית
גם לזה זה יתאים
זה סוג של פאה כזאת משיער ממש אמיתי
את קונה אותה לא בהמון כסף ופשוט זה נראה אמיתי
את שמה אותה על האזורים שחסר לך שיער שם
את קונה אותה לא בהמון כסף ופשוט זה נראה אמיתי
את שמה אותה על האזורים שחסר לך שיער שם
שואל השאלה:
אבל לא חסר לי שיער אני רק רוצה שהוא יהיה ארוך
אבל לא חסר לי שיער אני רק רוצה שהוא יהיה ארוך
אנונימית
חחח הבנתי
ראית פעם פאה של דתיות מודרניות?
לא מביישת את בר רפאלי
ראית פעם פאה של דתיות מודרניות?
לא מביישת את בר רפאלי
את פשוט שמה את התוספות על הראש מאחורה כזה
ואז יש שיער ארוך מאחורה
ואז יש שיער ארוך מאחורה
שואל השאלה:
חח מה^^
לא הבנתי
חח מה^^
לא הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
מה פשוט עושים את זה לבד בבית?
לא צריך ללכת לספר או משהו לשים את זה?
ואיפה קונים?
צריך להוריד את זה כל יום לפני השינה?
אני אוהבת לשאול שאלות חח
מה פשוט עושים את זה לבד בבית?
לא צריך ללכת לספר או משהו לשים את זה?
ואיפה קונים?
צריך להוריד את זה כל יום לפני השינה?
אני אוהבת לשאול שאלות חח
אנונימית
הולכים לספר נגיד איפה שעושים החלקות יש את זה
יש לי רעיון
תכתבי תוספות שיער במנוע חיפוש של סטיפס יש שם מלא חומר על זה תחפשי ותחזרי לעדכן
יש לי רעיון
תכתבי תוספות שיער במנוע חיפוש של סטיפס יש שם מלא חומר על זה תחפשי ותחזרי לעדכן
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
אנונימית
את לא מכוערת, אולי את פשוט לא הטעם של עצמך... =)
אני בטוחה שזה יפה לך וחוץ מזה השיער שלך יגדל מהר
אל תבכי ):
תעשי תסרוקות שיתאימו לך ותשימי כל יום שמן קיק, זה יעזור לך להאריך את השיער מהר
תעשי תסרוקות שיתאימו לך ותשימי כל יום שמן קיק, זה יעזור לך להאריך את השיער מהר
מהר זה תלוי במצב הצמיחה שלך
שואל השאלה:
אממ כתוב שם רק על תוספות שיער צמות
אממ כתוב שם רק על תוספות שיער צמות
אנונימית
כן גם אני ראיתי חחח בדקתי
טוב משם לא תבוא הישועה
תחפשי בגוגל תוספות שיער טובות או פאות
אבל לא פאות קארה חחח פאות ארוכות
טוב משם לא תבוא הישועה
תחפשי בגוגל תוספות שיער טובות או פאות
אבל לא פאות קארה חחח פאות ארוכות
שואל השאלה:
אוקיי שנייה
אוקיי שנייה
אנונימית
שואל השאלה:
לא מצאתי כלום...
לא מצאתי כלום...
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת לחפש דברים.
אני לא יודעת לחפש דברים.
אנונימית
תעשי תמונות הכוונה חחח
תמונות בגוגל
שואל השאלה:
אהה אוקיי חח
אהה אוקיי חח
אנונימית
שואל השאלה:
נכנסתי לתמונות אבל מה זה נתן לי? ^^
נכנסתי לתמונות אבל מה זה נתן לי? ^^
אנונימית
ראית איך זה ישב עליהן?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
כנראה לא ראית הכל
יש טרנסיות אוקי שאני מניח שאת יודעת מה זה
קיצר יש לחלקן תוספות שיער וזה מדהים!
יש טרנסיות אוקי שאני מניח שאת יודעת מה זה
קיצר יש לחלקן תוספות שיער וזה מדהים!
את מושלמת, כל הכבוד לך.
אל תקשיבי לאחרים.
ואת צריכה להיות גאה בעצמך שתרמת❤❤❤❤❤
אל תקשיבי לאחרים.
ואת צריכה להיות גאה בעצמך שתרמת❤❤❤❤❤
שואל השאלה:
כן אבל איך אני משיגה את התוספות ואיך אני שמה אותן?
כן אבל איך אני משיגה את התוספות ואיך אני שמה אותן?
אנונימית
יש מדריך ביוטיוב ממש טוב על זה
תראי ותחזרי אליי
תראי ותחזרי אליי
שואל השאלה:
אתה יכול לשלוח לי קישור?
אתה יכול לשלוח לי קישור?
אנונימית
אני בטוחה שאת מהממת!! אל תדאגי, עשית מעשה מבורך ועם הזמן את תלמדי לאהוב את עצמך ולראות כמה שאת יפה, ובקשר לתספורת החדשה את תתרגלי ויהיה בסדר :)
אשלי וקסמן מכירה?
שואל השאלה:
כן ברור
כן ברור
אנונימית
יש לה כמה על זה
שואל השאלה:
שנייה אני מחפשת
שנייה אני מחפשת
אנונימית
בסדר
יואו הרגע ראיתי אחד ממש טוב של יוטיוברית
יואו הרגע ראיתי אחד ממש טוב של יוטיוברית
thr minieliyz
the*
the minielyz
זה קרה לי גם ובנוסף פעם היה לי שיער דק וגלי והיום הוא נפוח ומתולתל(והוא ארך כבר) זה מבאס ברמות.
תוך חצי שנה זה כבר אורך אבל
תוך חצי שנה זה כבר אורך אבל
אני במקומך הייתי רוקד
אני בן אז שיער אני לא יכול לתרום
אם את מאמינה באלוהים
תדעי שעשית מצווה גדולה
אל תתחרטי עליה תשמחי
תבקשי עכשיו משהו שחשוב לך
ובזכות התרומה המשאלה תתקבל
השיער גדל מהר יותר ממה שאת חושבת
התרומה שתרמת תישאר לך לנצח
אני בן אז שיער אני לא יכול לתרום
אם את מאמינה באלוהים
תדעי שעשית מצווה גדולה
אל תתחרטי עליה תשמחי
תבקשי עכשיו משהו שחשוב לך
ובזכות התרומה המשאלה תתקבל
השיער גדל מהר יותר ממה שאת חושבת
התרומה שתרמת תישאר לך לנצח
גם אל תשמשי בשום דבר שמזרז את הצמיחה של השיער, זה סתם דופק אותו והוא יצמח יותר מהר משנראלך
אני לא חושב ששיער קובע יופי של בחורה
אני בטוחה שזה יפה לך .. אם תכניסי לך לראש שזה יפה לך את תביני שזה יפה לך ..
תזכרי ששיער הוא אורך בסופו של דבר במיוחד אם היה לך שיער ארוך .
תזכרי גם שעשית מצווה וככה יהיה לך טןב בלב .
תראי סירטונים ביוטיוב על תסרוקות לשיער קצר ובטוח יהיו כמה תסרוקות שיתאימו לך לשיער ..
אני סתם עכשיו חושבת נגיד קוקו גבוה קוקו נמוך בננה חצי קוקו ותבדקי אם יש עוד .
ואת לא מכוערת .
תזכרי ששיער הוא אורך בסופו של דבר במיוחד אם היה לך שיער ארוך .
תזכרי גם שעשית מצווה וככה יהיה לך טןב בלב .
תראי סירטונים ביוטיוב על תסרוקות לשיער קצר ובטוח יהיו כמה תסרוקות שיתאימו לך לשיער ..
אני סתם עכשיו חושבת נגיד קוקו גבוה קוקו נמוך בננה חצי קוקו ותבדקי אם יש עוד .
ואת לא מכוערת .
שואל השאלה:
ראיתי מדריכים, איפה אפשר להשיג תוספות?
אני לא מסוגלת להסתכל על עצמי במראה זה באמת ממש מכוער לי..
ראיתי מדריכים, איפה אפשר להשיג תוספות?
אני לא מסוגלת להסתכל על עצמי במראה זה באמת ממש מכוער לי..
אנונימית
הכל בסדר
השיער יוגדל חזרה מהר מאוד
בתחרות בת של מעצבת שיער אני אומרת לך את זה, השיער גדל מאוד מהר, ואם חותכים אותו אז הוא גדל יותר מהר
וכל הכבוד לך, באמת, אם מישהו בבית ספר יצחק עלייך, מגיע לו פאקינג מוות, כי עשית משהו שהרבה אנשים פוחדים לעשות
יש לי שער ארוך מאוד, כמעט עד לישבן, ואני יכולה לתרום אבל אני אוהבת שיער ארוך ופוחתת רק לגעת בקצוות
השיער יוגדל חזרה מהר מאוד
בתחרות בת של מעצבת שיער אני אומרת לך את זה, השיער גדל מאוד מהר, ואם חותכים אותו אז הוא גדל יותר מהר
וכל הכבוד לך, באמת, אם מישהו בבית ספר יצחק עלייך, מגיע לו פאקינג מוות, כי עשית משהו שהרבה אנשים פוחדים לעשות
יש לי שער ארוך מאוד, כמעט עד לישבן, ואני יכולה לתרום אבל אני אוהבת שיער ארוך ופוחתת רק לגעת בקצוות
נסיכה, תקשיבי
שיער צומח.
אני מבינה שאת עצובה ואני כלכך יכולה להבין את המקום שלך, אבל אם זה מעודד אותך.. תדעי שאין כמעט בת בעולם שלא קרו לה תקריות מהסוג הזה עם השיער.
הכל עובר בסוף, והשיער גדל בריא ויפה יותר.
מציעה לך לקנות שמן קיק (יש בזול בביוטיקר), הוא מאוד מאיץ את צמיחת השיער.
מותר לך להרגיש רע ולבכות, זה מאוד מובן. אבל באמת שזה תודה לאל שיער ולא משהו אחר בלתי הפיך.. את תרגישי יותר טוב עוד כמה ימים, כשתתרגלי.
את יכולה לנסות לעשות תסרוקות יפות שיתאימו (תחפשי ביוטיוב, כאלו לשיער קצר), מדי פעם להחליק את השיער או לעשות איתו משהו נחמד.. וזהו! יהיה בסדר, תשתדלי לראות את זה כמשהו בקטנה, כדי שזה לא יעיק עלייך וימנע ממך להנות מהחיים.
אני פה אם את מעוניינת לדבר ולפרוק.
אוהבת המון, הכל בסדרר ❤❤
שיער צומח.
אני מבינה שאת עצובה ואני כלכך יכולה להבין את המקום שלך, אבל אם זה מעודד אותך.. תדעי שאין כמעט בת בעולם שלא קרו לה תקריות מהסוג הזה עם השיער.
הכל עובר בסוף, והשיער גדל בריא ויפה יותר.
מציעה לך לקנות שמן קיק (יש בזול בביוטיקר), הוא מאוד מאיץ את צמיחת השיער.
מותר לך להרגיש רע ולבכות, זה מאוד מובן. אבל באמת שזה תודה לאל שיער ולא משהו אחר בלתי הפיך.. את תרגישי יותר טוב עוד כמה ימים, כשתתרגלי.
את יכולה לנסות לעשות תסרוקות יפות שיתאימו (תחפשי ביוטיוב, כאלו לשיער קצר), מדי פעם להחליק את השיער או לעשות איתו משהו נחמד.. וזהו! יהיה בסדר, תשתדלי לראות את זה כמשהו בקטנה, כדי שזה לא יעיק עלייך וימנע ממך להנות מהחיים.
אני פה אם את מעוניינת לדבר ולפרוק.
אוהבת המון, הכל בסדרר ❤❤