התחברות
הרשמה
להיות בנאדם חכם אבל חסר מזל, או להיות הבנאדם הכי טיפש אבל עם המון מזל?
לפני שאתם עונים.. תחשבו טיפה.
18 באוקטובר 2019, 11:46
עצבים
הרגעה
אסטרולוגיה
מזל
2 תשובות
המון מזל
ה
המושך בחוטים
המון מזל
S
Sweet Creature
באותו הנושא:
איך להפסיק להיות בנאדם חרא?
יש לי שאלה מעניינת - מה עדיף להיות בנאדם שחושב ועושה או בנאדם שעושה וחושב?
תקשיבו להיות בנאדם מצחיק זה תכונה טובה או לא טובה?
הייתם מעדיפים להיות בנאדם שחיף או בנאדם שמן?
עד כמה זה כיף להיות בנאדם יפה?
הייתם רוצים להיות בסביבה של בנאדם כזה?
אם הייתם יכולים לפגוש בנאדם אחד בעולם, זה יכול להיות כל בנאדם, את מי הייתם בוחרים?
איך זה יכול להיות שאני בנאדם בלי רגשות?
איך להיות בנאדם כזה שלא אכפת לו מה אומרים עליו ולא לוקח הכל קשה מדי?
איזה בנאדם צריך להיות כדי לשים מוזיקה בפול ווליום בבניין מגורים בשעה כזאות?
יכול להיות שאם מישהו שלא שומר שבת,והוא ישמור שבת אחת אז בנאדם מסויים שחולה יבריא?