6 תשובות
לא
תכבדי את הדעות שלט
לא... פשוט דברי איתו על זה.
למה ישר להיפרד? זה שטות.גם לו יש דעות.
"גברים להזדיין"
זה בצחוק,למרות שזה לא מצחיק כבר כל הבדיחות האלה-מיצינו,לי אישית זה מוריד מבנים כל זה
אנונימית
להפרד דחוף
את צריכה מישהו שיכבד אותך
גבר שמוק פרנס ושתוק