התחברות הרשמה

איך לעשות צילום מסך בגלקסי איי 50?

כאילו אין בשורת המצב יכולת כזו
מה אני עושה?
יש אפליקציות מומלצות בשביל זה?
18 באוקטובר 2019, 23:58
Galaxyלכידת מסךצילום מסךחומרהAndroid    
2 תשובות
שואל השאלה:
תודה
ס
סטודנט משועמם
יש את הכפתור "כיבוי והדלקת מסך" ומעליו כפתור של ווליום (הנמכה) לוחצים על שניהם ביחד. זה באמת פחות נוח אבל מתרגלים.
T
The night we met
באותו הנושא:
איך עושים צילום מסך בגלקסי s4?
דחוף דחוף איך עושים צילום מסך בגלקסי 2?
איך עושים צילום מסך בגלקסי 8 דחוף?
אפשר לעשות סרטון של צילום מסך בגלקסי?
בגלקסי איך אפשר לעשות וידאו של מסך?כאילו כמו שיש צילום מסך אבל וידאו
מישהו יודע איך ואם בכלל אפשר לעשות צילום מסך שהוא סרטון בגלקסי?
איך עושים צילום מסך בגלקסי 9?
איך עושים צילום מסך בגלקסי a10?
בגלקסי s8 או בa8 אפשר לעשות צילום מסך? כי בשניהם אין כפתור בית מובנה
איך עושים צילום מסך בגלקסי 7?
איך אני עושה צילום מסך בגלקסי S5?