10 תשובות
זה בסדר
זה בסדר
אבל עדיין תיפגשו
אבל עדיין תיפגשו
זה בסדר גמור
גם לי יש מלא חברים וחברות טובות שאף פעם לא נפגשנו
תפגשו כשיתאפשר לכם
גם לי יש מלא חברים וחברות טובות שאף פעם לא נפגשנו
תפגשו כשיתאפשר לכם
שואל השאלה:
אנחנו מדברים כל יום, גם בטלפון אנחנו מדברים לא מעט.
יש חברות שלא דיברתי איתם כמה חודשים והקשר שלנו לגמרי התנתק. אותו אפילו לא פגשתי והקשר שלנו ממש חזק.
אנחנו מדברים כל יום, גם בטלפון אנחנו מדברים לא מעט.
יש חברות שלא דיברתי איתם כמה חודשים והקשר שלנו לגמרי התנתק. אותו אפילו לא פגשתי והקשר שלנו ממש חזק.
אנונימית
אני וחברה שלי חברות ממש טובות כבר שבע שנים בערך ובחיים לא נפגשנו בגלל המרחק
שואל השאלה:
הוא גם רחוק ממני, אבל הוא חייל אז זאת לא בעיה להיפגש. אבל אני מרגישה לא מוכנה לזה.
נראה לי שאת היחידה שתביני, שזה באמת אמיתי החברות הזאת אחרת זה לא היה מחזיק כל כך הרבה זמן.
הוא גם רחוק ממני, אבל הוא חייל אז זאת לא בעיה להיפגש. אבל אני מרגישה לא מוכנה לזה.
נראה לי שאת היחידה שתביני, שזה באמת אמיתי החברות הזאת אחרת זה לא היה מחזיק כל כך הרבה זמן.
אנונימית
מבינה אותך לגמרי, אני חולה עליה באמת שכן אבל עד היום דיברנו ברשתות החברתיות אז פתאום פנים מול פנים, זאת הסיבה העיקרית שאני נמנעת זה נורא מלחיץ ותמיד עולה לי את השאלה של "מה אם זה יהיה אובר מביך"
שואל השאלה:
ממש לא אכפת לי אם זה יהיה אובר מביך, אני ממש רוצה לפגוש אותו.
אם זה היה מתאפשר הייתי עודה את זה כבר ממזמן, אני יודעת שאנחנו גם במציאות נהיה חברים טובים.
ממש לא אכפת לי אם זה יהיה אובר מביך, אני ממש רוצה לפגוש אותו.
אם זה היה מתאפשר הייתי עודה את זה כבר ממזמן, אני יודעת שאנחנו גם במציאות נהיה חברים טובים.
אנונימית
הייתי בקשר כזה חצי שנה, אני מבינה את מה שאת מרגישה.. ואלא שאומרים שזה לא אמיתי כנראה לא היו בדבר כזה.
זה בסדר וזה הגיוני ונורמלי, אבל כדאי שתפגשו.. בשביל שלא יהיו פערים בין העולם האמיתי לאינטרנט
זה בסדר וזה הגיוני ונורמלי, אבל כדאי שתפגשו.. בשביל שלא יהיו פערים בין העולם האמיתי לאינטרנט
אנונימית
זה מדהים, כל הכבוד שהצלחתם להחזיק ככה קשר, זה לא פשוט.