תשובה אחת
לא להסתובב עם מרוקאיות? אנחנו לא רעות אנחנו סתם עצבניות.

סתם פשוט כזה להסביר להם "אנשים , יש יותר מידי עדות ויותר מידי בנים , סליחה"