תשובה אחת
לא להסתובב עם מרוקאיות? אנחנו לא רעות אנחנו סתם עצבניות.
סתם פשוט כזה להסביר להם "אנשים , יש יותר מידי עדות ויותר מידי בנים , סליחה"
סתם פשוט כזה להסביר להם "אנשים , יש יותר מידי עדות ויותר מידי בנים , סליחה"
באותו הנושא: