7 תשובות
לווא דווקא. זה תלוי בכמות הקלוריות שצרכת במהלך היום
זה תלוי אם את בגירעון קלורי או לא, אם כל מכ שאכלת היום הוא בין ה1200-1300 תרדי
אם לא אז לא
אם לא אז לא
את לא תרזי גם אם לא תאכלי כלום זה לא עובד ככה.
את צריכה לאכול מסודר. עוגה לא תשמין אותך כמו שסלט לא ירזה אותך אוקי.
את צריכה לאכול ארוחות מ ס ו ד ר ו ת ולשלב כושר.
קיצורי דרך לא יעזרו
את צריכה לאכול מסודר. עוגה לא תשמין אותך כמו שסלט לא ירזה אותך אוקי.
את צריכה לאכול ארוחות מ ס ו ד ר ו ת ולשלב כושר.
קיצורי דרך לא יעזרו
תלוי כמה.
להפך, את תשמיני (ולא בגלל העוגה).
הגוף שלך יאגור את כל האוכל שאכלת היום (אני מניחה שזה מתחת ל500 קלוריות) בתור שומנים, משהו שהרבה יותר קשה להיפטר ממנו.
אם את רוצה להרזות תבני לעצמך תפריט של 1100-1500 קלוריות ותעשי ספורט כל יום, אבל בבקשה אל תיכנסי להפרעות אכילה. אני מתחננת.
הגוף שלך יאגור את כל האוכל שאכלת היום (אני מניחה שזה מתחת ל500 קלוריות) בתור שומנים, משהו שהרבה יותר קשה להיפטר ממנו.
אם את רוצה להרזות תבני לעצמך תפריט של 1100-1500 קלוריות ותעשי ספורט כל יום, אבל בבקשה אל תיכנסי להפרעות אכילה. אני מתחננת.
שואל השאלה:
אבל אני לא רעבה בכלל זה לא שאני מרעיבה את עצמי או משהו
אבל אני לא רעבה בכלל זה לא שאני מרעיבה את עצמי או משהו
אנונימית
זה תלוי בסך הקלורי הכולל שלך
that dumb girl כשהגוף בגירעון קלורי הוא לא יכול לאגור שומן הוא חייב לפרק אותו ולהשתמש בו ובין היתר הוא יפנה גם למאגרי האנרגיה האחרים שלו שהם שריר בעיקר
that dumb girl כשהגוף בגירעון קלורי הוא לא יכול לאגור שומן הוא חייב לפרק אותו ולהשתמש בו ובין היתר הוא יפנה גם למאגרי האנרגיה האחרים שלו שהם שריר בעיקר