התחברות
הרשמה
אפ כתבתי למישהו שאני די מרגישה אליו משהו ואנחנו לא מדברים הרבה זמן
כי הכרנו מזמן אבל חזרנו לקשר, והוא אמר לי כסה "באמת?" וישר קבע להיפגש איתי מחר. מה אתם חושבים שהוא רוצה?
19 באוקטובר 2019, 23:11
כתיבה
התאהבות
2 תשובות
מגניב ...
בדוק הוא מרגיש גם משהו
ע
עבאדי.
שאולי הוא רוצה להבין מה הוא מרגיש אליך
ק
קֵיי לָאָב
באותו הנושא:
כתבתי למישהו שאני בקטע איתו "אני אוהבת אותך"
כתבתי הודעה למישהו שאני חושבת שהוא משחק בי ואני אוהבת אותי איך ההודעה?
כתבתי למישהו שיש לי רגש אליו ואנחנו מדברים לפעמים היי שושי והוא כתב לי ביי איך להגיב לו.חצוף
כתבתי למישהי שאני אוהב אותה ואני מצטער על זה
יש מישהו שאני חושבת שאני מרגישה אליו משהו, אבל אני לא בטוחה. אתמול התכתבנו וכתבתי לו שאני מרגישה אליו משהו (המשך בפירוט)
עצות לאיך אפשר לשחרר ממישהו שאני מאוד מאוד מרגישה אליו והוא לא רוצה אותי?
כתבתי למישהו שאני מדברת איתו כזה באינסטגרם
כתבתי למחנכת שלי שאני לא מרגישה טוב וזה נכון
רק אני מרגישה לפעמים שאם מישהו יקרא את כל השירים שכתבתי הוא יחשוב שאני פסיכית לגמרי ?
אם כתבתי למישהי שאני אוהבת אותה, והיא כתבה לי "חזרה", למה היא התכוונה?
כתבתי מכתב לאקס על כל מה שקרה ומה שאני מרגישה אליו והכל ואני לא יודעת אם לשלוח לו את זה או לשרוף את זה ?