ראיתי את הקראש שלי היום מקרוב אחריי שנתיים שלא והוא אפילו הסתכל עליי ואחד החברים שלו צעק את השם שלי. עכשיו אני חושבת שאני אתחיל לראות אותו על בסיס יומיומי ואני לא יודעת איך להתנהג לידו כי היה לנו לפני שנתיים קטע אבל משום מה הוא התרחק ממני ועכשיו אני מרגישה שזה "הגורל" שאני ראיתי אותו ואני אתחיל לדבר איתו. מה אני צריכה לעשות? איך להתנהג לידו? כי הוא ניתק איתי קשר (לא בקטע רע) ואני כל השנתיים האלה התפללתי לאלוהים שאני יהיה איתו כמו שהיינו פעם ועכשיו זה נראלי התהליך שקורה, אז להתרחק ממנו למרות שממש רציתי או להיות איתו? (אם בכלל יקרה שאנחנו נדבר חחח)