13 תשובות
סמארטפונים
שואל השאלה:
סטטיסטית
אנונימי
בגלל בילי אייליש
פעם גם לא היה הכי שמח *מדבר כמישהו שהיה פה פעם!*
אנונימי
סיפורים מוקצנים ונוסטלגים של ההורים ^^^^
ולגבי השאלה זה די ברור ..
כי עכשיו רק כל מי ש"נראה כמו באופנה" הוא שווה
ומלמדים אותנו מגיל קטן מה נחשב "ליפה ומה לא"
זה שגוי בעיני צריך ללמד את הילדים הקטנים שכל דבר זה יפה פשוט תלוי בעיני המתבונן ולא להביא לבנות ברביות וילמדו מהן ויבינו מסר שגוי.
שואל השאלה:
אוליי לא היה הכי שמח אבל אנשים היו צנועים ושמחים בחלקם
אנונימי
נכון צודק כמעט כל אחד היה שמח בחלקו
אבל רוב גדול לא היה שמח בחלקו
אנונימי
שואל השאלה:
אתה סותר את עצמך
אנונימי
^חחח נכון
הבנת למה התכוונתי
אנונימי
שואל השאלה:
לא, לא הבנתי..
אנונימי
פעם לא הייתה מודעות למחלות נפש כפי שיש היום, אי אפשר באמת לדעת.
אני חושב שיש המון סיבות אבל אני יגיד כמה שאני חושב...
כיום אנשים בדכ מתחילים את החיים רק אחרי הצבא - בגיל פקינג 21 זה אשכרה אומר שעד גיל 21 הם קשורים בחבל לנקודת ההתחלה.
עוד סיבה שאני חושב זה הפמיניזם של היום.. אני יודע שהרבה אנשים לא יסכימו איתי אבל זה באמת מה שאני חושב... יש כמה בעיות גדולות בפמיניזם ואיך שהוא השפיע על המערכת של היום, פחות ופחות אנשים מתחתנים ואנשים מתחתנים הרבה יותר מאוחר מפעם המערכת נדפקה לגמרי. לנשים יש פחות זמן מגברים, אפילו הצבא התאים את עצמו לפי זה אבל גם הוא נדפק עכשיו עם השיוויון שלו... וסיבה אחרונה 90 אחוז מההורים הם דפוקים ולא יודעים איך ליהיות הורים. אולי סוף סוף צריך להכניס לבית הספר מקצוע אחד שאשכרה טוב כמו איך ליהיות הורים. על הדרך שילמדו ילדים איך כסף ועבודה עובדת, איך מיסים עובדים וכל הדברים האלה שלא יקבלו את השוק של החיים בגיל 21
אנונימי