6 תשובות
חחח די אני אוהבת אותך
חחח בוכה
לא רעע בכלל
אני בתקווה שהוא צחק
חחח אני מתה
ולא זה לא רע
מה ההגדרה שלך לרע?
אם הוא לקח אותה וברח, אז כן, זה יכול להיות קצת רע ומביך
אבל תכלס שאפו אחותי!
אנונימית