7 תשובות
אניי אמאלהה נוסטלגיה גדולה עבורי תמיד הייתי רואה פרויקט הלהקה
נוסטלגיה חחח
אם אני לא טועה הייתי כתה ד או ג
הדבר הכי נוסטלגי וואוו
הייתי בכיתה ז
וואי בדיוק חשבתי על זה היום
ואין לי מושג איזה כיתה הייתי נראלי גם ה
ואו איך אהבתי את זה פעםם
אני חושבת שהייתי בכיתה ו