4 תשובות
את לא צריכה הכל, ואת יודעת את זה.
תקחי את הדברים שלא השתמשת בהם הרבה זמן ושימי אותם בצד. תעברי עליהם שוב ותראי במה לא השתמשת הרבה פעמים.
אם את באמת צריכה הכל שימי במחסן או משהו איפה שאתם שמים את כל הדברים שבא לכם לשמור אבל לא ממש שימושיים ותמייני אולי את לא באמת צריכה את כולם אל תשמרי סתם דברים זה סתם תופס מקום בהצלחה :)
תשחררי מהם , תמיד יהיה לך עוד דברים חדשים
אבל עם החפצים האלה כל כך חשובים לך ואת מרגישה שאת צריכה אותם תאכסני אותם בכופסא ומחסן
תוציאי הכל שיהיה לך מול העיניים ותכניסי בחזרה רק את הדברים שאת משתמשת בהם.
זרקי או שימי במחסן את השאר