5 תשובות
להבין שהם לא שווים את הקרסול ברגל שלך
להבין שרע להם עם עצמם בסופו של יום והם מוציאים את זה על אחרים ושזה לא שווה שום עצבים שלך וזה גם הבריאות שלך תתייחסי אליהם כמו אוויר או בעצם אל תיתייחסי .. לילט
לקחת הכל בפרופורציות ולשמור על קור רוח, תשקלי על מי את רוצה לבזבז את האנרגיה שלך.
ל.ק.נ.א תני להם לקנא(?) ניסיתי
אנונימית
אני בדרך כלל חורקת שיניים לא ממליצה בכלל או עושה אגרוף עם היד
באותו הנושא: