9 תשובות
לא
שואל השאלה:
גם אם זה רק החודש הראשון?
אנונימית
לא.
Ta_
ממש ממש לא! לכי תבדקי את התינוק בזריזות
לא אם יורד לך דם בזמן ההריון סימן שעברת הפלה או שכנראה שקרה משהו לעובר בכל מקרה חייב ללכת לרוםא לבגוק זאת בדחיפות
אנונימית
תלוי איזה דימום ומה הרמה שלו ..
ממליצה לך לקרוא על השתרשות בהריון ותתייעצי עם הרופא נשים שלך .
לא ממש לא תלוי איזה דימום כל דימום שיש לה בהריון הוא מסוכן מאוד כי זה עלול להיות הפלה טבעית או שקרה משהו לתינוק במקרים כאלו כדיי לרוץ לבית החולים
אנונימית