3 תשובות
מי אמור לחוות את רגשות האשם? הקהל או דמות בהצגה?
אם דמות צריכה לחוות, הפעולה צריכה לצאת מתוך מעשה שאותה הדמות עשתה, ובגלל המעשה הזה הפעולה נעשתה.
אם הקהל אמור לחוש את רגשות האשם - אז הפעולה צריכה להיות פעולה שלא מופנית אל דמות ספציפית, אלא נזרקת לחלל האוויר כדי שהקהל ירגיש שהיא מופנית אליו. בהצלחה :)
אם דמות צריכה לחוות, הפעולה צריכה לצאת מתוך מעשה שאותה הדמות עשתה, ובגלל המעשה הזה הפעולה נעשתה.
אם הקהל אמור לחוש את רגשות האשם - אז הפעולה צריכה להיות פעולה שלא מופנית אל דמות ספציפית, אלא נזרקת לחלל האוויר כדי שהקהל ירגיש שהיא מופנית אליו. בהצלחה :)
דרך אגב אני לא סתם אומר אני במגמת תאטרון
לחתוך ורידים בגלל חרם שהוא עשה
באותו הנושא: