8 תשובות
בקושי אוכל שם אז לא
אני לא אוכלת בארומה כלום חוץ מאייס קפה שזה לא נחשב אוכל אבל באמת נהרס להם השם
לא
לא
לא גם לפני מה שקרה לא אכלתי שם הם ממש לא נקיים
בקושי אוכלת שם,אם לא תהיה ברירה כנראה אקנה משהו בלי טונה
לא אכלתי אצלם אף פעם
כנראה שלא...אבל בלי קשר לא ממש הלכתי לאכול שם בתקופה האחרונה
באותו הנושא: