6 תשובות
אין מצב ששכחת גם זה לא משהו שצריך "לדעת"
בטח את סתם התרגלת לזה שהתנשקתם כל יום שזה היה כבר חלק מ"השגרה שלך"
שואל השאלה:
אני מרגישה כאילו אשכרה שחכתי!!
אנונימית
כי התרגלת לזה חח
אל תדאגי
שואל השאלה:
איך עושים את זה, וברביעי אני נפגשת עם מישהו שכנראה זה יוביל לשם ואין מצב שאני אעשה לעצמי פאדיחות נכון?! אני מרגישה כאילו זה נשיקה ראשונה שלי טני אשכרה לט זוכרת איך מתנשקים
אנונימית
שואל השאלה:
?? יש מצב שאני פשוט אבוא להתנשק איתו ואשכח איך עושים ולא אדע מה לעשות?
אנונימית
קודם כל רק נפרדת ממישהו אל תמהרי להתנשק עם אנשים אחרים, זה מוקדם מדי הרגע יצאת מקשר..
דבר שני גם אני הרגשתי ככה אחרי שאני וחבר שלי נפרדנו וזה היה חסר לי חחח אבל לא לא שוכחים