6 תשובות
לא
כן
לא כל הקטע פה זה האנונימיות, למרות שפגשתי פה כמה שיש להן חבר שהכירו דרך הסטיפס..
לא כזה
לא.
הרוב מסננים פה כי השיחה לא זורמת. אם כן תמצאי ידידים, כנראה שהתמזל מזלך
הרוב מסננים פה כי השיחה לא זורמת. אם כן תמצאי ידידים, כנראה שהתמזל מזלך
האתר לא מיועד לזה אבל כעיקרון כן
באותו הנושא: