4 תשובות
תני לזמן לעשות את שלו
לי לקח חמישה חודשים
לי לקח חמישה חודשים
אחותי.
עבר כמעט שנה ועוד לא שכחתי אותו במאה אחוז.
אני חייבת לדעת מה הסוד
עבר כמעט שנה ועוד לא שכחתי אותו במאה אחוז.
אני חייבת לדעת מה הסוד
להבין שיקרו דברים יותר גרועים שהם לא רק אהבה ולקחת את עצמך ברצינות.
12 שנה ולא שכחתי ממנו (:
באותו הנושא: