6 תשובות
אוי כלכך אניי
וואי יש לי חברה ככה כולי כחולים
כל כיתה ב קראו לי "(השם שלי) המתעללת בבנים" חיחי
אנונימית
כןן
שואל השאלה:
אני וחברות שלי רבות מכות כל הזמן כאילו
ואנשים אחרים עושים לי "את ילדה מכה/מוכה"
למה זה נראה כל כך נדיר.. אני בטוחה שיש עוד המון כמונו לא ככה? חחח
אני וחברות שלי רבות מכות כל הזמן כאילו
ואנשים אחרים עושים לי "את ילדה מכה/מוכה"
למה זה נראה כל כך נדיר.. אני בטוחה שיש עוד המון כמונו לא ככה? חחח
אנונימית
עם אחים זה ככה.
באותו הנושא: