17 תשובות
אני אהבתי. הייתי לובשת כאזות
אני אישית לא הייתי
אנונימית
לא אהבתי
לא אהבתי
לא אהבתי.
לא הטעם שלי בשיט
אבל אם את אוהבת תלבשי.. ושימי פס מה אחרים חושבים זה לא משנה
לא אהבתי
לא אהבתי בכלל
אנונימית
לא, ממש מכוערת ולא משאירה מקום לדימיון, בקיצור לא הטעם שלי.
מזעזעת וחשופה מדי לדעתי,אישית לא הייתי שמה.
אנונימית
אני לא אהבתי
אנונימית
פאק לא מזעזע
אני אוהבת
מגניבה
החולצה יפה אבל תלוי איך זה יראה עליך