5 תשובות
בקטנה תלמדי למבחן הבא ואל תשכחי שזה רק ציון גם הטובים ביותר עפו מבית ספר
היי חייך זה לא נכשל!!!
קודם כל זה בסדר, זה לא ציון כל כך נמוך.
תבקש מהמורה שלך שלא תתייחס לציון הזה ושאתה תקבל במבחן הבא ציון גבוה בהרבה, שאתה מבטיח להשתפר.
אני בטוחה שאם היא תראה את ההתקדמות שלך היא תתחשב בך.
או שאולי תנסה לבקש להגיש עבודת תיקון למבחן שתוכל להעלות לך את הציון.
שיהיה המון בהצלחה :)
תבקש מהמורה שלך שלא תתייחס לציון הזה ושאתה תקבל במבחן הבא ציון גבוה בהרבה, שאתה מבטיח להשתפר.
אני בטוחה שאם היא תראה את ההתקדמות שלך היא תתחשב בך.
או שאולי תנסה לבקש להגיש עבודת תיקון למבחן שתוכל להעלות לך את הציון.
שיהיה המון בהצלחה :)
לתקן במבחן הבא, אין כל כך אפשרויות
ועוד משהו מוסיפים 35 נקודות אם זה 5 יחל זאת אומרת יש לך מאה קל
באותו הנושא: