5 תשובות
שאני לא יבוא אליו
לא
אני במרכז הנוער לא יודע חיים תותים בא מתי שבא לי לא לומד בגלל זה יש לי מלא חברים בגלל שאני לא לומד מי שלא לומד אז הוא ממש גבר
דיכאון עמוק...
אולי מחר אני לא אקום בבוקר?
נחייה ונראה (או נמות)
אולי מחר אני לא אקום בבוקר?
נחייה ונראה (או נמות)
רוצה למות .
במיוחד כי יש לי 7 מבחנים בשבוע )));
במיוחד כי יש לי 7 מבחנים בשבוע )));
באותו הנושא: