10 תשובות
חשוב
חשוב בשביל המגן
לא חשוב כל יום
ברור שזה חשוב, ממשיכים ללמוד ולא חסר חומר לסיים בי"ב.
חוץ מזה שיש בתי ספר שמורידים בהם ציון אם מחסירים הרבה.
חוץ מזה שיש בתי ספר שמורידים בהם ציון אם מחסירים הרבה.
ממש חשוב לבוא, אפילו סתם בשביל האווירה והחברים, זאת השנה האחרונה
אני באה כול יום ואני בכיתה י"ב נוכחות אצלי בתיכון חשובה ואם לא מגיעים יותר מידי זמן זה מתחיל לפגוע בציון
שואל השאלה:
ציון בהתנהגות שלך? או במקצוע שבו חיסרת באותו יום?
ציון בהתנהגות שלך? או במקצוע שבו חיסרת באותו יום?
במקצוע שבו חיסרתי בו באותו יום או שזה לא משנה בעיקרון אני מעדיפה לא להיכנס לזה ולהגיע כול יום עדיף יותר עד עכשיו החסרתי רק מסיבות מוצדקות ב"ה מקווה לא להחסיר עוד פעם
זה חשוב זאת שנה אחרונה בלימודים וזה לא משהו שיחזור על עצמו...
באיזור פסח אתה יכול לעשות כבר מה שבא לך לאף אחד לא אכפת, יש כאלה שמגיעים למתמטיקה או פיזיקה אבל לרוב המקצועות לא מגיעים
באותו הנושא: