אחותי התחתנה השנה שעברה והיא השתנתה קצת... ועדיין ממש קשה לי בדברים משפחתיים להפתח לבעלה. עכשיו גיליתי שאחות אחרת שלי יוצאת לדייט ראשון ... ממש לא באלי שהיא גם תעזוב אותי... אני פוחדת. (יש לי עוד אחות קטנה ואח גדול אבל עדיין...) זה ממש מתסכל אותי, מה לעשות??