2 תשובות
תקשיבי בתור אחת שמתאמת אצלו שווה לך .
רואים תוצאות מהר , אל תשכחי שהוא גובה במחיר כזה כי הוא משלם על הבית , על המתקנים כושר (כיאלו המשקולות וכו..) , ומשלם כסף לתזונאתים שמרכיבים לך תפריט בהתאם .
יחס צמוד .
וכו ....
ממש ממליצה(:
שואל השאלה:
יש סיכוי את באה אולי לפרטי שנייה?
אנונימית