6 תשובות
לא הגזמת
הוא יחזור
חחח הוא אמר לך תמותי כשהיית במחלה ואז נפגע והלך כאילו איפה פה הוא הקורבן ? את לא צריכה להרגיש אשמה.
היית אומרת לו תזמין פיצה ואם יתחשק נוכל יחד איתכם פגעת קשות בגלל זה הוא יחזיר לך
לא הגזמת..
כולה אמרת שלא באלך פיצה..
כולה אמרת שלא באלך פיצה..
אנונימית
זה בטח היה בצחוק לא יודעת איך זה אצלכם אבל אצלי תמות זה מאהבה
אנונימית
באותו הנושא: