3 תשובות
הצד הטוב של זה שזה שירות של שנה ולעשות שבוע-שבוע
הצד הרע שזה להיות מאבטח בבסיס תפקיד משעמם בעיקרון ומתיש כי זה שמירה בבוקר ובלילה
הצד הרע שזה להיות מאבטח בבסיס תפקיד משעמם בעיקרון ומתיש כי זה שמירה בבוקר ובלילה
שואל השאלה:
איזה טירונות עושים?
איזה טירונות עושים?
אנונימי
רגילה
באותו הנושא: