3 תשובות
הצד הטוב של זה שזה שירות של שנה ולעשות שבוע-שבוע
הצד הרע שזה להיות מאבטח בבסיס תפקיד משעמם בעיקרון ומתיש כי זה שמירה בבוקר ובלילה
שואל השאלה:
איזה טירונות עושים?
אנונימי
רגילה