התחברות
הרשמה
מה שאכלתי היום בסדר לדיאטה אם אני רוצה לרדת במשקל? יש משהו לשפר?
בוקר- חצי כריך (לחם מחיטה מלאה) עם שוקולד וחצי כריך (לחם חיטה מלאה) עם נקניק.
צהריים- כוסמת עם שתי קציצות
ביניים- חצי כוס אייס קפה
ערב- כוסמת עם שניצל אחד (בקר)
לפני שינה- תפוח אחד
23 באוקטובר 2019, 22:23
ירידה במשקל
תשובה אחת
את יכולה במקום אייס קפה לאכול יוגורט או משהו יותר בריא
ובמקום שוקולד לשים משהו יותר מזין כמו חביתה עם ירק כלשהו
N
No-nick
באותו הנושא:
זה בסדר מה שאכלתי היום? לדיאטה
אני בבת מצווה ואני בדיאטה אז רציתי לשאול אם זה בסדר מה שאכלתי היום:
כמה קלוריות יש במה שאכלתי? זה בסדר לדיאטה?
זה מה שאכלתי היום, זה בסדר? אני בדיאטה
אני בדיאטה, זה בסדר מה שאכלתי היום?
זה בסדר מה שאכלתי היום? (דיאטה)