10 תשובות
יפה רצח
למה מינוס
אנונימית
לא אהבתי ככ
אערע אני אוהבת את הסגנון לבוש הזה כיאלו אני אחת כזאת סוו ביי
הרבה אנשים חושבים שזה מוזר:(
ממש אהבתי
זה כיאלו סטייל אבל אני חא אוהבת את הסגנון הזה
חמוד, חוץ מהחולצת פסים הארוכה, אם זה היה בלעדייה מושלם
אני אישית ממש אוהבת את הסגנון הזה..
Ta_
קול. אבל בלי החולצת פסים מתחת ובלי הכובע
ממש אהבתי
לא אוהבת סגנון כזה