5 תשובות
כול דבר הוא משמעות
קרה לי... עבר לי
מסכימה עם מי שענה לפני
לכל דבר שקורה יש סיבה
אממ לדעתי זה כי תפיסת העולם של ילד משתנה והופכת להיות יותר מציאותית ככל שעובר הזמן והוא גדל. העולם הבוגר ריקני, אפשר להתווכח על זה, אבל לאדם אין תכלית בעולם הזה מלבד להתרבות בעצמו ולדעתי זה מאוד ריקני.
אין משמעות בכל דבר (ואני לא בא עדי להיות פסימי), אבל כדאי להתרגל למציאות ולהשתמש בא לטובתנו, לאמץ אורח חיים שאנחנו אוהבים וזה מה שיחזיק אותנו.

שיט ביחס לתשובות למעלה אני נשמע זוועה
אנונימי
הייתי כל כך כמוך עד לפני כמה זמן.... הבנתי שבחיים צריך לזרום ולא לקחת כל דבר קשה.. בסך הכל זה תקופות והכל יעבור בסופו של דבר..