4 תשובות
העמדה לדין (במשפט ככל הנראה שלילה, ויתכן אף לעשות טסט מחדש)
בקיצור: לא כדאי בכלל!
בקיצור: לא כדאי בכלל!
שלילה לחודשיים
לא מדוייק^
משתנה בין כל אחד.
ישנם כאלה שמגיעים להסדר טיעון, ישנם כאלה שהפסיקה חמורה יותר.
משתנה בין כל אחד.
ישנם כאלה שמגיעים להסדר טיעון, ישנם כאלה שהפסיקה חמורה יותר.
קח אותי איתך חתיכוס
אנונימית
באותו הנושא: