5 תשובות
אני אישית מעדיפה הריון.
לדעתי הריון זאת מתנה שלא כל אחת זוכה לזה.
זה להביא חיים חדשים לעולם❤
לדעתי הריון זאת מתנה שלא כל אחת זוכה לזה.
זה להביא חיים חדשים לעולם❤
הריון
פונדקאות
הריון. להיקשר לילד שלי עוד שהוא בתוכי זאת חוויה וזה אהבה אחרת
אנונימית
כל כך פונדקאות, מפחיד אותי להיות בהיריון. הלוואי שיהיה לי כסף לפונדקאות, אני מכירה מישהי שעשתה את זה
אנונימית
באותו הנושא: