5 תשובות
יכול להיות לרוב זה טיפה כואב
כל אחד זה כאב אחר
זה כןאב בדרך כלל עשיתי לא מזמן אבל כאב לי בקטנה
מתי שעושים זה לא כואב.
אחריי זה מרגישים את הכאב.
ואז שמחליפים זה גם כואב.
אבל אם את לא הרגשת זה הגיוני, יש אנשים שלא מרגישים וזה יותר טוב.
אחריי זה מרגישים את הכאב.
ואז שמחליפים זה גם כואב.
אבל אם את לא הרגשת זה הגיוני, יש אנשים שלא מרגישים וזה יותר טוב.
אנונימית
כנראה שלא יכאב לך כל כך אחרי אבל שלא תיזהרי שלא יגעו לך בו למשך זמן כי אז זה כן יכאב כנראה
באותו הנושא: