16 תשובות
נורא
הן היו רוצחות את אחת השניה בגלל שהיא לבשה אותה חולצה
אנונימית
כנראה שריק כי לא היה איך ליצור אותן.
אנונימית
הוא לא כל כך היה נראה מלא זמן, היינו נכחדות במהירות
מלחמת עולם שלישית
אנונימית
רק עם אישה אחת
אנונימי
המחזור ישתלט על העולם
אנונימית
עולם מסודר ונקי, עולם קצת קנאי
מלא רוע וקינאה מלא ריבים צרות עין ריכולים חרמות כמו עכשיו זה היה נראה פשוט בלי גברים וקצת שונה
לא היה עולם.
לא שיש לי בעיה עם לסביות אבל כול העולם היה נהיה אז לסביות
ואני לא יכולה לשרוד בלי בנים בעולם הזה חח
משעמם רצח לא הייתי שורדת דקה
אנונימית
יש מנגה ל18+ אם מישהו מעוניין (יש שם כמה(או שהרבה, לא זוכר) קטעים סוטים.. אבל לא נראה לי שיש מין, לא קראתי יותר מדי אז אולי אני טועה)
אנונימי
היו הרבה חדי קרן וקשתות בענן
אבל היה משעמם...
אבל היה משעמם...
עולם מקסים
אבל אממ איך היינו מתרבות
אבל אממ איך היינו מתרבות
באותו הנושא: