5 תשובות
אני עכשיו בכיתה ח' לא היה לנו שום טיול
טיול שנתי? נסענו לצפון, נחל אכזיב, ביום השני טיפסנו על הר כזה (?), אין לי מושג איך קוראים לו
לירושלים
הלכנו לעיר העתיקה , מגדל דוד ,כותל וכל הדברים המעניינים והחשובים בירושלים
אני חושבת שהיינו בעין גדי ועשינו את שביל הנחש, זה מה שאני זוכרת.
אנחנו ביצ ספר שהרבה מטיילים
אבל יש שתי טיולים עיקריים
אחד למדבר (3 ימים) ואחד רגיל שזה יומיים