10 תשובות
ספאם...
אנונימית
שואל השאלה:
לא.....
לא.....
אנונימי
לא הבנתי
אנונימית
לפנות לטיפול
אם זה לא ספאם...
אגיב ברצינות בכל מקרה.
אני לא חושבת שזה בסדר שתחרבן בזה, אתה עדיין בסביבת אנשים ועדיין מריחים את זה. צר לי להודיעך אך אתה לא תינוק, כאשר תינוק עושה את צרכיו בחיתול זה בסדר ולגיטימי אך מה שאתה עושה לא. כל עוד אין לך בעיה רפואית אין לך צורך בזה.
אגיב ברצינות בכל מקרה.
אני לא חושבת שזה בסדר שתחרבן בזה, אתה עדיין בסביבת אנשים ועדיין מריחים את זה. צר לי להודיעך אך אתה לא תינוק, כאשר תינוק עושה את צרכיו בחיתול זה בסדר ולגיטימי אך מה שאתה עושה לא. כל עוד אין לך בעיה רפואית אין לך צורך בזה.
אם זה פטיש אין סיבה לעשות את זה בפומפי באופן שהסביבה מודעת לזה
אנונימי
טוב דיי אני בוכה
אממ מה
חח רשמת את זה גם לפני כמה ימים רק שאז רשמת שאתה בן 16, אתה בטח עוד אחד מהמוזרים האלה בני ה30+ שמספימים על זה, הבנו שיש לך פטיש אבל למה אתה ממציא סיפורים ומחרטט מה זה נותן לך?
אנונימי
דבר.איתי
באותו הנושא: