5 תשובות
להגיד לה..
לא בהודעות.
שואל השאלה:
אבל איך להגיד לה את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
היא לא גרה בעיר
אנונימית
תגידי לה את הסיבה שאת רוצה להיפרד ממנה וכמובן שלא בהודעה.
מה זאת אומרת לא גרה בעיר? אני אישית נפרדתי בשיחה בוואטצאפ כי הייתי חייבת לעשות את זה וידעתי שאני לא אראה אותה לפחות חודש, וזה היה די חרא כי לא יכולתי באמת לראות אותה ואני חושבת שמשהו בזה דפק את היכולת של שתינו להתגבר על זה:(