4 תשובות
את בת 24 זה לא הולך לבגרות או משהו
לא נורא אם תקבלי ציון טוב.. אם זה חד פעמי אז באמת שאין לך מה לדאוג וזה לא משפיע בכלל
תפנימי שזה רק מבחן, ותמיד אפשר לשפר, הכל בסדר
זה רק מבחן אחד ויהיו עוד אז אתלא צריכה לדאוג